Firmu, která by se nedala najít, by nikdo nevyužíval, ani kdyby nabízela jenom to nejlepší, co se dá nabízet a po čem je největší sháňka. Lidé by prostě hledali, až by našli nějakou konkurenci, u které by uspěli, a neviditelná firma by byla předurčena k zániku.
A když musí být firmy k nalezení, musí mít pochopitelně svá firemní sídla. Bez nich se logicky nelze obejít.
Jenže co si má počít podnikatel, který třeba nemá na to, aby si pro svůj podnik nějaké takové vhodné sídlo koupil? Nebo co má dělat ten, kdo má možnost své firemní sídlo získat nebo ho dokonce má, jenže na tak nevhodném místě a v tak žalostném stavu, že ho snad ani není záhodno ukazovat lidem, kteří by odsud utekli, namísto aby se stali jeho zákazníky?
Naštěstí se vždycky nějaké řešení najde. I ten z podnikatelů, který si to z jakéhokoliv důvodu nemůže dovolit, může kvalitní a reprezentativní sídlo své firmy využívat, a to aniž by se kvůli tomu finančně zruinoval. Když totiž schází nebo nevyhovuje vlastní firemní sídlo, dá se využít i virtuální sídlo Ostrava, které dobře vypadá, je na atraktivním místě, a přitom nestojí žádné velké peníze.
Jak to? Docela jednoduše proto, že jde u virtuálního sídla firmy o objekt náležející někomu, kdo ho dává podnikatelům toužícím po lepším firemním sídle k dispozici, a to za úplatu, jež není nikterak vysoká vzhledem k tomu, že jde vlastně jen o adresu a možnost využití omezeného okruhu služeb.
Firma tak může působit tam, kde jí to vyhovuje nebo kde si to může dovolit, ale veřejnosti se představuje ideálním objektem a zvučnou adresou, což spolurozhoduje o podnikatelských úspěších.
Firmy tak firemní sídla musí a také bez problémů mohou mít. Protože stačí oslovit toho, kdo podobné virtuální sídlo nabízí, stačí se dohodnout a firma může vzniknout a dokonale fungovat. A všichni jsou spokojení.