Školení bezpečnosti práce můžete pojmout skutečně velkoryse. Vašim klientům na začátku procedury rozdáte reklamní předměty promodarky.cz, které budou s průběhem školení korespondovat. Můžete to pojmout třeba takto:
Úvod školení – na školení se poměrně často rozdávají reklamní hrnky. Ty můžete nechat potisknout firemním logem, časovým razítkem a rozvrhem školení dle jednotlivých dnů. Potisk na hrncích může mít formu vtipné recese, může být třeba opatřen zábavnými obrázky popisujícími v odlehčené formě nebezpečné situace na pracovištích.
Vzájemný dialog – každé školení formou učitele v popředí a žáků v lavicích vytváří dojem, že jde o poučování nadřízeného vůči podřízeným. Mnohem lepší je vzájemný dialog, kdy školitel vyzve ostatní, aby kladli otázky a snažili se na ně také sami odpovědět, a pokud bude odpověď nepřesná, školitel ji opraví. V tomto mohou napomáhat i reklamní předměty, na nichž bude vytištěn text k danému tématu – rozdáte například žákům spolu s psacími potřebami i reklamní brožury – záznamové bloky a na nich budou klíčové situace znázorněné ve stručných bodech. Třeba k tématu práce ve výškách nebo k úrazům elektrickým proudem se bude vysvětlovat zásada jištění těla jisticím pásem a u zásahu elektrickým proudem správné provádění resuscitační techniky. Každý si pak může do bloku psát vlastní poznámky k danému tématu a využít záznamový blok i jako diář (s kalendářem) a mít jej i pro další pracovní činnosti.
Reklamní trička – školení bezpečnosti práce lze vylepšit i reklamním textilem. Třeba tak, že necháte vytisknout na trička firemní logo a některé zásady probírané na školení. Můžete to pojmout i humornou formou, například použít veršovaný text nebo karikaturní obrázky probíraných situací (pády z výšek, nevhodnou pracovní obuv, alkohol na pracovišti, práci bez ochranných rukavic a přilby atp.) podobně, jako na hrncích rozdávaných v úvodu školení BOZP.